Glenn Close Gifts a One of a Kind Home
Award-winning movie star Glenn Close joins Jonathan and Drew to surprise her longtime friend with a backyard retreat. Glenn and the brothers go to new heights to deliver a one-of-a-kind gift by creating a place of outdoor solace for the family.