B90 Strikes Back!: Risky Business
Stephanie and Erika join to watch their groundbreaking journey. Darcey gives inside scoop on Tom's new woman. Ed and Rose talk first impressions. Ash spills on how he prepared to meet Avery. Yolanda reveals future plans she had discussed with Williams.