B90 Strikes Back!: Great Expectations
Darcey and Tom are back and ready to respond! Ed reveals another at-home grooming regimen. Rose admits if her sister was up to shady business. Yolanda dishes on Williams. Avery watches with her mom, and Ash sets the record straight on moving to the US.