B90 Strikes Back!: Cuts Both Ways
Yolanda's daughter may have found a man for her mom. Tom and his sister watch his final interaction with Darcey. Rose impersonates Ed. Avery and her mom watch Ash's harrowing seminar. David sets the record straight on who he met at "Lana's" apartment.