Rebrow próbuje ustalić, co stało się z Alsu i Agą Małek, ale Kuczer pozbawia go uprawnień i wyrzuca ze straży granicznej. Wiśniak znika. Wataha mobilizuje się do finalnej konfrontacji na granicy.