Schody
Oparta na faktach opowieść koncentruje się na życiu Michaela Petersona, jego rozległej rodzinie z Północnej Karoliny oraz podejrzanej śmierci jego żony, Kathleen Peterson. Colin Firth i Toni Collette w rolach głównych.