Rebrow jest pod wrażeniem dowodu, który odnalazła Dobosz. Próbuje skontaktować się z Wiśniakiem i jedzie na Ukrainę. Dobosz ustala coraz więcej faktów na temat Alsu i prawdziwych powodów jej przyjazdu do Polski.