Gdy zbliza sie Festiwal Mgly w Crystal Cove, Velma stara sie znalezc odpowiedzi na temat seryjnego mordercy w miescie. Gry Daphne analizuje uczucia swoje do tajemniczego nieznajomego, Fred i Norville staja do walki o korone.