Marlon Wayans i goście specjalni
Zarejestrowany na żywo w Belasco Theater w Los Angeles godzinny, przezabawny występ stand-upowy pięciu dobrze zapowiadających się komików.
Zarejestrowany na żywo w Belasco Theater w Los Angeles godzinny, przezabawny występ stand-upowy pięciu dobrze zapowiadających się komików, którzy dołączają do legendarnego komika Marlona Wayansa.