Kiedy dyrektor Rogers zapisuje wszystkie uczennice na zajecia z samoobrony, Velma i Daphne musza przepracowac swoja skomplikowana relacje na macie. Tymczasem Norville obiecuje zdobyc wszystkie odpowiedzi od Freda.