Janette Desautel zostaje zaatakowana przez ravioli z langustynek. Terry Colson dochodzi do siebie po napadzie. Traci stanowisko w lokalnej policji, ale poprawiaja sie jego stosunki z Tonim Bernettem. LaDonna Batiste-Williams poznaje smak pogrózek.