Sonny spieszy sie, ale i tak jest w porcie za pózno, by wejsc na statek. Fats Domino próbuje przypodobac sie Davisowi McAlary’emu i zaczyna grac na pianinie. Antoine Batiste próbuje pomóc Jennifer. Janette Desautel poznaje realia korporacyjnego piekla.