Janette Desautel otwiera swoja wlasna restauracje. Sonny zastawia w lombardzie instrumenty, zeby kupic bizuterie. Nieznajomy zaczyna grozic LaDonnie Batiste-Williams, której pomaga Albert Lambreaux.