Na kłopoty Bystrzak
Kiedy Tom znów przegrywa zabawę w ˝kotka i myszkę˝ Butch prosi Szefa aby negocjował z Jerrym. Niespodziewanie Szef łapie mysz i nie sprawia mu to żadnego problemu. Nie ma nic co Tom lub Jerry mogliby zrobić aby było trudniej.