Poduszkowa sprawa
Tom i Jerry nie mogą spać z powodu nieustannego szczekania psa gdzieś w mieście. Jeśli chcą usnąć dwaj zrzędzący cierpiący na bezsenność detektywi muszą znaleźć hałaśliwego kundla.