Stworzyć potwora
Kiedy Hildie i Beatie są przekonane że skradziono im kilka rzeczy. Z pomocą magii tworzą stróża domu o imieniu Bog. Aby udowodnić że Bog to przesada Tom i Jerry przyznają się do pożyczenia ˝skradzionych˝ rzeczy.