Rekurencja przypadkowosci zdarzen
Leonard próbuje pomóc Sheldonowi uwolnić umysł poprzez przywrócenie Czwartków-Kiedy-Wszystko-Jest-Możliwe, ale kiedy Sheldon próbuje być spontaniczny, prowadzi to do nieoczekiwanego tarcia między Penny, Amy i Bernadette.