Amalgamacja niezdecydowania
Podczas gdy Raj boryka się z poczuciem winy z powodu randkowania z dwiema kobietami, Penny próbuje zdecydować, czy zaakceptować rolę w kiepskim filmie, a Amy musi pomóc Sheldonowi przejść przez jeszcze większe piekło wyboru między dwoma systemami gier.