Rozwiazanie wakacyjne
Kiedy uniwersytet zmusza Sheldona do wzięcia urlopu, ten zaczyna pracować z Amy w jej laboratorium neurobiologii. Tymczasem Bernadette oczekuje, że Howard podpisze intercyzę.