Kontrakcja przyjazni
Samolubne żądania Sheldona sprawiają, że Leonard zastanawia się nad ich relacją. Czy to może być koniec umowy współlokatorów? Tymczasem Howard próbuje wybrać swoją ksywkę astronauty, lecz kosmonauta z NASA, Mike Massimino, ma inny pomysł.