Rodzina DiLaurentis ma mieszane uczucia, kiedy Charles oświadcza, że wraca do domu na swoje urodziny. Pani DiLaurentis chce szybko wyjechać z miasta, żeby ukryć Ali i Jasona przed ich bratem.