Policja z Rosewood wywiera coraz większe naciski na Hannę, bo chce dowiedzieć się co stało się z taśmami z kamer szpitala Radley. Dziewczyna zastanawia się, czy powinna powiedzieć prawdę swoim bliskim, żeby mogli jej pomóc.