Śledczy zaczynają interesować się szpitalem Radley, a przyjaciółki wpadają w panikę. Policja z Rosewood po raz kolejny zgłasza się do Arii, Emily, Hanny i Spencer, żeby zdobyć odpowiedzi na ważne pytania.