R jak Rick
Rick hakuje telewizyjny dekoder, żeby zdobyć dostęp do stacji z równoległych światów. Co dzieje się potem? Jerry, Beth i Summer zaczynają interesować się pewnym wynalazkiem Rickiego. Ale tak naprawdę mają wszystko w nosie.