Park wnetrznosci
W świątecznym odcinku specjalnym Rick i Morty próbują uratować życie bezdomnemu mężczyźnie. Kiedy z wizytą przyjeżdżają rodzice Jerry’ego, cała rodzina jest w komplecie.