Ten z nieprzyzwoita siostra
Podczas świąt Bożego Narodzenia Phoebe prowadzi zbiórkę pieniędzy dla Armii Zbawienia. Znudzony Ross miesza w życiu Joeya i Chandlera. Rachel jest zszokowana niezdrową relacją swojego nowego chłopaka z jego siostrą.