Ten z nieumyslnym pocalunkiem Rachel
Rachel przypadkowo całuje mężczyznę, który zaprosił ją na rozmowę kwalifikacyjną. Joey ma obsesję na punkcie kobiety, która mieszka w apartamentowcu Rossa. Phoebe i Gary rywalizują z Moniką i Chandlerem o tytuł najbardziej zgranej pary.