Tylko dla orłów
Kuter Northwestern ma niebezpieczne spotkanie z bielikiem amerykańskim. Josh i Casey chcą osiągnąć wyśrubowany poziom połowów. Na pokładzie kutra Patty Lee przybywa ofiar.