Najbogatsze łowiska
Orka prowadzi kuter Cornelia Marie na najlepsze łowisko. Kiedy autopilot Johna zawodzi, do domu doprowadza go Jake. Clark i Sig spieszą się — chodzi o dziecko Mandy.