Dochodzi do przypadkowej smierci, która moze sklonic Zuazo, najwiekszego bossa narkotykowego w Miami, do scigania kobiet. Kiedy próbuja uzyc swoich kart kredytowych, odkrywaja, ze konta bankowe zostaly zablokowane.