Angela, Viri, Esme i Sofia wiedzą, na czym polega praca ich mężów, ale nie zdają sobie sprawy, że któryś z nich popełniła błąd. Choć nie mogą się znieść, po aresztowaniu mężów spotykają się, by przeżyć.