Halloweenowy Numer
Nadchodzi Halloween i Dorotka postanawia nauczyć swoich przyjaciół jak w jej świecie obchodzi się ten dzień. Udawadnia wszystkim, że potrafi być straszniejsza od Wilhelminy!