Pojmanie Toto
Wilhelmina chce mieć zwierzątko domowe, a najlepiej zwierzątko Dorotki! Z pomocą swoich małpek, porywa Toto, kiedy Dorotka jest zajęta sprawunkami dla Ozmy. Gdy nie udaje się jej przekonać do siebie pieska, postanawia rzucić zaklęcie.