Abraka – ojej
Kiedy podczas magicznych ćwiczeń Ozma zapomina zaklęcia, Dorotka krzyczy „Abrakadabra”. Niestety w Oz jest to zaklęcie usuwające magię - na szczęście tylko na jeden dzień. Tego dnia przypada konkurs na najlepszego czarodzieja Oz.