Chuck decyduje się na desperacki krok, żeby pomóc Wendy i Seniorowi. Taylor chce zemścić się na Axie i bierze na cel osobę z jego najbliższego kręgu. Axe próbuje zażegnać kryzys w spółce Axe Capital. Chuck ujawnia swoje priorytety.