Chuck obejmuje nowe stanowisko. Axe jest zaskoczony spotykając dawno niewidzianą osobę. Wendy ponosi konsekwencje działań podjętych przez Chucka. Taylor bierze na celownik firmę, z którą współpracował kiedyś Axe.