Axe odkrywa, że Taylor zastawił na niego pułapkę. Chuck i Wendy muszą rozwiązać swoje małżeńskie problemy. Wendy nieoczekiwanie odnawia pewną znajomość. Taylor zaczyna pracować nad nowym projektem. Connerty opracowuje plan, który ma pogrążyć Chucka.