Powrót ojca Layli, który jest potentatem w świecie muzyki, zachęca Spencera do odwiedzenia Crenshaw, gdzie chce spotkać się z dawno niewidzianą Coop. Spencer chce dobrze, ale Coop woli spędzać czas w towarzystwie znajomych Shawna.