Ostatni odcinek sezonu. Spencer doświadcza porażki, a wsparcia udziela mu nieoczekiwanie pewna osoba. Billy jest skupiony na mistrzostwach, ale ma świadomość, że musi przełknąć gorzką pigułkę, jeśli chce odzyskać swoją rodzinę.