James jest młodym i bardzo dobrze zapowiadającym się zawodnikiem amerykańskiego futbolu. Trener Billy Baker zachęca go, żeby przeniósł się do liceum Beverly High School i dołączył do jego drużyny. Spencer zastanawia się, co powinien zrobić.