Allauddin’s Briyani & Islamic Restaurant
DJ Zuhairi Idris takes Denise on a Biryani journey. They savor South Indian style biryani from stall that has earned a mention in the Michelin guide, and find out why the oldest Briyani restaurant in Singapore calls Briyani - Beryani'.