Pek Sin Choon & Ng Ah Sio Bak Kut Teh
Denise and host-and-actress Kym Ng find out why the "teh" in Bak Kut Teh is important and where it comes from, before having a delicious Bak Kut Teh lunch with the owner of a 69-year-old Bak Kut Teh restaurant.