Ananda Bhavan & Muhabbat Setia Hati
Celebrity Chef S.r. Bala and Denise dine at a century-old vegetarian sensation of a restaurant. And find out why a small family-run stall in Geylang Serai sells one of Denise's all-time favourite chapatis.