On the Kyoto Road 1
My Kyoto Ramen Journey, Part 1. I kicked off my Kyoto ramen adventure with a visit to "Drive-in Daruma," a nostalgic spot complete with a retro vending machine corner. Then I headed to "Shokujidokoro Nakajima," another local favorite.