On the Toyama Road 3
My Toyama Ramen Journey, Part 3. This time, I enjoyed ramen at "Harunoiro Shokudo," a popular spot with a retro look -- it used to be a rice storehouse from the Maeda clan era -- and at "Drive-in Kokeyama," another local favorite.