On the Toyama Road 1
My Toyama Ramen Journey, Part 1. This time, I made my way to Toyama Prefecture. I enjoyed ramen at places like "Drive-in Kinkai," an inn where you can relax in a hot spring on the second floor, and "Shokudo Hiro.