S Is for Crazy/Samson Needs a Hug
A jellyfish attached to Samson's head sends Samson into an electrically charged fit of craziness where the sky is the limit. Then, who's hugging everyone at camp against their will? Lazlo finds out the culprit is wearing his shoes.