Penny for Your Dung/Baby Bean
Where is the dung beetle's favorite penny? Chip and Skip spend a fortune to find it, destroying camp in the process. Then, a newly acquired collection of labor saving devices leaves Raj atrophied and ultimately reverts him back to a baby.