Bad Luck Be a Camper Tonight/Step Clam
After Samson's bad luck mysteriously gets transferred to Lazlo, Lazlo has to appeal to the Scoutmaster in the Sky for divine intervention. Then, Clam agrees to pose as Nina's brother in order for Nina to find her place among the sisterhood.