Earth Day: Inspired by Bugs!
Jesse Palmer pays homage to Earth's creatures by asking the bakers to create a plated dessert inspired by an insect. Then, the bakers celebrate Earth Day with Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller by making a geographically inspired baked Alaska.